Zvijezda „Crne Pantere“ hrabro svjedoči „Zaljubila sam se u Isusa“


Glumica Letitia Wright u jednom trenutku je napustila glumu kako bi mogla nastaviti odnos s Bogom. Sad se vraća s dubokom misijom.

Najnovija adaptacija stripa iz Marvelova studija, „Crna Pantera“ (Black Panther), doživio je financijski uspjeh. Prema Huffington Postu, zaradio je "zapanjujuća 242 milijuna dolara u zemlji (SAD-u) prvog vikenda prikazivanja, bio je to i Predsjednički vikend. Ne samo da je taj broj debelo prešao procjenu od 165 milijuna dolara, već to film čini drugim najvišim četverodnevnim otvaranjem u povijesti filma, odmah nakon Star Wars: The Force Awakens (288 milijuna dolara)."

Jedan od uzroka tog uspjeha je zvijezda Letitia Wright, koja igra T'Challaovu malu sestru Shuri, pametnu tehničarku, jednu od najsimpatičnijih likova u filmu. Zanimljivo je da Wright gotovo nikad nije dobila zapaženiju ulogu, jer je bila potpuno napustila glumu kako bi produbila odnos s Bogom.

Prepričala je to svoje putovanje na talk showu u Velikoj Britaniji i objasnila zašto je trebala stanku.

„Trebala sam se odmaknuti od glume, jer sam je doista idolizirala. Zato sam izašla iz nje i krenula na put da otkrijem moj odnos s Bogom, postala sam kršćanka. To mi je dalo toliko ljubavi i svjetla. Osjećala sam se sigurno, tako da nisam trebala dokazivati svoju vrijednost pred bilo kim drugim, ili dobivanjem uloge. Moja sreća nije ovisila o tome, ovisila je o mom odnosu s Bogom.“

Prema intervjuu Vanity Fairu, Wright je došla do ove odluke kroz biblijsku studiju u Londonu.

Wright je postala kršćanka nakon što je pohađala studij Biblije glumaca iz Londona s kolegicom Malachi Kirby (Roots, Black Mirror) na vrhuncu svoje depresije. Njezina uranjanja u novootkrivenu religiju bila je toliko jaka da je Wright udaljio od uloge u filmu Nicole Kidman i Elle Fanning, najvjerojatnije „How to Talk to Girls at Parties“, kako bi se usredotočila na odnos s Bogom. Kada je došlo vrijeme za pokretanje svoje karijere s novo-dobivenim zanosom 2015., ona je potrčala i od tada nije prestala glumiti.

Ne samo to, Wright vidi svoju karijeru kao „službu“ i rekla je kako neće prikrivati svoja vjerska uvjerenja. Ona se moli prije svake scene i vratila se glumi jer je osjećala da joj je Bog dao novu misiju u životu.

Rekla je u razgovoru za „Premier Gospel“ iz 2016. godine: „Tamo gdje idem, gdje me vodi, to je mjesto gdje trebam širiti Božju ljubav... Jer ljudske duše umiru. Moja duša je bila mrtva i On me spasio. Stoga ne mogu ovo zadržati za sebe... Zaljubila sam se u Isusa i još sam zaljubljena. Amen.“

Letitiu Wright ponovno ćemo moći gledati u nadolazećim „Avengers: Infinity War“ filmu koji će biti objavljen u svibnju.

Philip Kosloski / www.aleteia.org
Priredio fra Nikola Dominis

Nema komentara:

Objavi komentar