RADOST LJUBAVI _ životna priča Nickya Cruza vođe bande Mau Mau najzloglasnije bande New Yorka

Nicky-Cruz-vođa-bande-Mau-Mau

Zanimljiva životna priča Nickya Cruza objavljena je u jednom časopisu. Nicky Cruz bio je vođa bande Mau Mau – najzloglasnije bande New Yorka. On je bio u to vrijeme jedan od najbrutalnijih ljudi u bandi, mrzio je sve i ljudi su imali više nego dovoljno razloga bježati i skrivati se kad bi se on pojavio na ulici. Žgoljavi propovjednik David Wilkerson riskirao je život razgovarajući s njim s željom da mu pruži nadu. „"Kada sam ga čuo kako mi govori: "Bog ima snagu promijeniti tvoj život", počeo sam ga proklinjati", kaže Nicky. "Pljuvao sam mu u lice i udarao ga. Rekao sam mu: "Ne vjerujem u to što govoriš, gubi se odavde." Nicky nije očekivao da će čuti ono što mu je Wilkerson zatim odgovorio: "Možeš me izrezati na tisuću komadića i baciti ih na ulicu, ali svaki će te od njih i dalje voljeti." Nicky kaže: "To me je načelo, zaista je načelo moj mozak i moje srce. Počeo sam se preispitivati; dva tjedna nisam mogao spavati; stalno sam razmišljao o ljubavi." (…) Nekad životinja ispunjen mržnjom, danas je čovjek koji ljubi svaku dušu.“[1] 

Na koje je samo sve podvige spremna istinska ljubav. „O, silna li čuda: onaj koji iskreno ljubi ispunja sav Zakon! "Punina je dakle Zakona ljubav"(Rim 13, 10b), kao što kaže apostol. O, neusporedive li i neizmjerne snage ljubavi! Ništa nije toliko vrijedno štovanja, ni na nebu ni na zemlji.“[2] „Po ljubavi su anđeli i ljudi postali jedno stado, po ljubavi je skinuto prokletstvo, raj je otvoren, život se očitova i naviješta se kraljevstvo nebesko. Ljubav je ribare ulovila u mrežu i učinila ih ribarima ljudi, bila je boj zajedno s mučenicima i okrijepila ih, pokazala nam je stanovnike pustinja, ispunila gore i pećine pjevanjem psalama, učinila je da anđeli i ljudi budu jedno; učinila je da muškarci i žene koračaju zajedno uskom i tijesnom stazom.“[3] Zbilja ljubav donosi radost. Ljubav je začetak svake radosti.

by Dominis

[1] Zsa Zsa Palagyi, Book, Kristofori, 2019., br. 109, str. 27-29

[2] Sv. Ivan Zlatousti, Čistoća i ljubav, Verbum, Split, 2015., str. 70

[3] Sv. Ivan Zlatousti, Čistoća i ljubav, Verbum, Split, 2015., str. 71



Kupite nešto lijepo preko naše stranice.
Kupi OVDJE

Nema komentara:

Objavi komentar