Posveti već danas samog sebe Srcu Isusovu

Ako vas zanima kako je nastala ova vjerojatno i najljepša molitva ikada zapisana nastavite čitati.

Molitvu je sastavila sveta Margareta Marija Alacoque (Lautecour, 22. srpnja 1647. – Paray le Monial, 17. listopada 1690.), francuska redovnica, svetica i mističarka kojoj je Bog dao da vidi koliko Kristovo srce uistinu ljubi čovjeka. To je izvor iz kojeg je potekla ova predivna molitva.

Životopis svete Margarete


Rodila se je 22. srpnja 1647. u Lautecouru, u burgundskoj općini Verosvres, u biskupiji Antun, tridesetak kilometara od Paray-le-Moniala. Njezin otac Claude Alacoque u svom je selu vršio službu kraljevskoga bilježnika. Umro je mlad, ostavivši iza sebe brojnu obitelj. Njegova se udovica našla u velikim poteškoćama pa se morala i odijeliti od nekih svojih sinova. Kad je Margareti bilo 8 godina, dana je na odgoj u zavod klarisa-urbanistica u Charollesu. Tamo je naišla na sredinu punu revnosti i duhovnog poleta, što joj je veoma odgovaralo. Ona je već u četvrtoj godini života, i ne znajući pravo što čini, učinila zavjet čistoće. Bio je to Božji poticaj, zato joj je ozračje u Charollesu tako i godilo.

Teška ju je bolest prisilila da ostavi sestarski zavod te se vrati kući u kojoj je gotovo uzeta bolovala četiri godine. Kad je ozdravila, morala je svladati i druge poteškoće da bi na koncu 24. godine života mogla ostvariti svoje pravo zvanje. Do potpune jasnoće o tome životnom zvanju došla je prigodom posjeta samostanu sestara od Pohođenja u Paray-le-Monialu. Bilo je to 25. svibnja 1671. Nalazeći se toga dana u samostanskoj govornici, jasno je u svojoj nutrini čula ove riječi: "Hoću da budeš ovdje!" U roku od tri tjedna zamolila je da bude primljena u taj samostan, a 25. kolovoza već je započela svoju postulaturu. Sljedeće godine, 6. studenoga, odjenula je redovničko odijelo te u ruke svoje poglavarice majke Marije-Franciske de Saumaise položila zavjete. I od tog se časa povijest njezina života i poslanja stapa s poviješću samostana u Paray-le-Monialu. 15. svibnja 1684. postala je asistentica majke Marije Kristine Malin, kućne poglavarice; 4. siječnja 1685. imenovana je učiteljicom novakinja, a tu je službu obavljala do konca siječnja 1687.; nekoliko mjeseci kasnije ponovno je imenovana asistenticom. Umrla je u dobi od 43 godine 17. listopada 1690.


Molitva posvete Presvetom Srcu Isusovu


Presveto Srce Isusovo, izvore svakog dobra,
ja Ti se klanjam, vjerujem u Te, ufam se u Te.
Ja te ljubim i kajem se za sve svoje grijehe.

Tebi poklanjam ovo moje siromašno srce,
učini ga poniznim, strpljivim, čistim
i da u svemu odgovara Tvojim željama.

Daj o dobri Isuse, da ja živim u Tebi i Ti u meni.
Štiti me u opasnostima,
tješi me u nevoljama i žalostima.

Udijeli mi zdravlje duše i tijela,
blagoslovi sav moj rad
i daj mi milost svete smrti. Amen.

by Dominis

Nema komentara:

Objavi komentar