Vjetar puše gdje hoće


Ako te ikad pitaju za me
reci im da nisam postojao
reci im kako vjetar puše
ali ustvari njega nema,
reci im da su moje stope samo san sanjara
i moje riječi da su žubor morskih valova.
Reci im štogod želiš samo šuti o meni.
Nemoj im dati povoda da te osuđuju.
Jer ako sam i bio na ovome svijetu
bila je to tek kratka avantura
igra vjetra koja podiže prašinu,
nevidljiv, a ipak ga osjećaš.
Da to sam bio ako i jesam
lahor što pronese nove riječi
koje mogoše učiniti mnogo
samo da su htjeli.

No lakše je reći i reci tako
da nisam bio, skrij sve pod tepih
i šuti, pusti nek vrijeme prođe.
Doći će dan kada će se sve otkriti
tada će reći da je bio jednom,
da su čuli, ali nisu vjerovali.
Reci im kako je sutra prekasno
i da danas treba živjeti.
Reci im sve što ti dođe,
a ja ću živjeti sa svojim riječima
u njima je snaga vjetra
jer vjetar puše gdje hoće
čuješ mu šum, ali ne znaš
odakle dolazi ni kamo ide.
Tako je sa svakim koji je
rođen u Duhu.

Nikola Dominis

1 komentar: