Može li se povezati strojarstvo i brodogradnja s Biblijom?


Zahvaljujem mentorici prof. dr. sc. Veri Rede na izdvojenom vremenu, savjetima i stručnoj pomoći za izradu diplomskog rada. Hvala joj na temi rada koju mi je dodijelila i podršci koju pruža svakom studentu kroz fakultetsko razdoblje.

Zahvaljujem asistentici Heleni Lukšić, mag. ing., na podršci i pomoći za izradu diplomskog rada. Hvala joj što smo kroz ovo fakultetsko razdoblje skupa koračale i došle do kraja, pa čak imala tu privilegiju da mi bude asistentica.

Neizmjerno hvala mojoj majci Julijani i ocu Radovanu na daru života. Bez vaše ljubavi, podrške i otvorenosti životu ja sad ne bih bila tu gdje jesam. Posebno hvala mojim sekama Anamariji i Marti, braći Anti, Ivanu, Josipu i Luki koji su me uveseljavali u teškim danima.

Još jednom hvala mojoj majci jer je moj borac, moja zvjezdan vodilja. Dokazala si da mogu sve, samo treba vjerovati i raditi, a ostalo dođe samo od sebe. Hvala joj jer više ne ponavljam svoje prve dječje rečenice „Ne znam kazat!“ i „Ja to ne mogu!“.

Posebno hvala mom zaručniku koji je bio strpljiv, pun ljubavi i podrške, tijekom poteškoća i briga na fakultetu. Hvala što me činiš boljom osobom i što skupa činimo jednu cjelinu i tako se nadopunjavamo. Naravno hvala Bogu što nas je spojio i vodi kroz život.

„… Ljubav je velikodušna, dobrostiva je ljubav, ne zavidi, ljubav se ne hvasta, ne nadima se; nije nepristojna, ne traži svoje, nije razdražljiva, ne pamti zlo; ne raduje se nepravdi, a raduje se istini; sve pokriva, sve vjeruje, svemu se nada, sve podnosi. …“ (1 Kor 13,4-7)

Hvala mojoj baki koja je ustrajno molila za svaki moj ispit, ali i tijekom izrade mog diplomskog rada. Hvala joj što me odgajala i čuvala, ali što me odgaja i dan danas.

Hvala mojoj rodbini, koja na prvi pogled izgleda velika, ali znam da u svakom trenutku je netko spreman pomoći, uz to svatko je dobar i poznaje neko područje života. Obitelj je meni sve i znam da su tu kad trebam oslonac. Neću ih imenovati jer ne bi bilo kraja.

Veliko hvala svim mojim prijateljima i kolegama koje sam upoznala tijekom školovanja.

Hvala što ste pomagali i bodrili da ustrajemo i borimo se kad je bilo najteže. Želim da i buduće generacije budu složne, bore se skupa i međusobno pomažu jer se dobro uvijek dobrim vraća.

A najviše hvala dragome Bogu koji me jedini može istinski razumjeti. Hvala na svim darovima koje sam primila i raspakirala, pa čak i onim koje još nisam otvorila, ali život tek kreće, biti će vremena. Hvala na svemu što si mi stavio na put i što sam prošla jer me to učinilo boljom, snažnijom i odlučnijom osobom. Veselim se svemu što me iščekuje u budućnosti jer znam da život s Tobom je zabavniji i lakši. Spremna krenuti u nove pustolovine!

„Sve mogu u Onome koji me jača!“ (Fil 4,13)

_________________________

Iva Bebek

Bravo Iva, pokazala si da duhovnost sve prožima makar se radilo o samim materijalima u Bibliji ipak si dokazala da i ti materijali kad se koriste u ritualne ili sl. svrhe postaju nešto zbilja vrijedno i približavaju nas duhovnom.

Čitav diplomski rad možete pročitati OVDJE

Nema komentara:

Objavi komentar