RAT JE LUDOST VELIKA

 rat-je-ludost

Sirene bude zoru,

mjesto toplog sunca dimne zavjese,

rat je ludost velika

i tkogod da ga se prvi sjetio

ah kako je pogriješio,

suze su okrepa u ovim vremenima,

čovječe..., rat je ludost velika,

i tkogod da te pita reci mu:

To je i moj grad, u srcu svijeta,

to su moji domovi u visokim zgradama,

to su moji gradski parkovi,

velebne crkve i kazališta,

to su moja stabla

s korom u koju su urezana naša imena,

to su naša sjećanja na djetinjstvo,

i sve to možeš izgubiti,

ali prijatelju moj,

kada prođe ovo zlo,

podići će se domovi,

opet će ljudi slobodno šetati parkovima,

opet će se vratiti sjećanja na djetinjstvo

ali nikad onakvo, jer..., ranjena su srca,

ah da prijatelju moj, rat je ludost velika.


by Dominis 

Nema komentara:

Objavi komentar