Dogodilo se!!! Eseji na engleskom

 

Evo da, dogodilo se i to! 

Koji Putin, tko je rekao da je Putin otišao u posjet Joe-u? 

Tko je uopće spominjao Putina?

Ma ne, dogodilo se nešto veće i kolosalnije, istina možda samo ja tako gledam na to, a možda će te i vi tako gledati, a možda…

No dobro, što se dogodilo osim što Putin nije posjetio Joe-a?

Knjiga!

Knjiga na engleskom.

Dopunjeno izdanje knjige Eseji.

Ta knjiga je vjerojatno moja najvrjednija knjiga do sada. Zašto to mislim?

Zato jer poezija i kratke priče, ma koliko bile aktivistički duboke ipak nisu u tom smislu cijenjene koliko eseji. Još jedan dokaz da su mi eseji jača strana je to da ma na koliko sam natječaja slao sve žive oblike jedino sam dvaput osvojio nagradu i oba puta za eseje.

Znam da vi nećete kupovati knjigu na engleskom ali možda ipak volite znati da postoji tamo negdje jedna zbirka eseja vašeg prijatelja, sumještanina, sudržavljanina ako se to tako piše.

Pa samo sam htio izraziti koliko mi je drago da sam ovu knjigu uspio objaviti na engleskom.

Jer oćeš-nećeš svaki je jezik ograničen svojim govornicima jedino za sada engleski ima privilegij kao globalni jezik premda predviđam, da će se sve većim korištenjem umjetne inteligencije web stranice automatski početi prevoditi na govorni jezik onoga koji čita. Tako će polako engleski gubiti na snazi.

No dobro, to je predviđanje neke bliske budućnosti za sada je engleski jedini globalni jezik i sve što se objavi na engleskom ima daleko veću potencijalnu publiku.

Eto ga, kratko o knjizi Eseji ali pričat ću još o njoj.


by Dominis


Nema komentara:

Objavi komentar